onsdag 1 december 2010

1 December

Idag är de första December och ja vad har man gjort?
Man har hämtat ved, kollat på film , pluggat och nu vart de datorn!
Rösten börjar krypa sig fram mer och mer gissa om jag är glad?!
Jag och Tove tänkte dra ut och rida idag men vi bestämde för att de var för kallt.
Så har bara vart hemma och vilat.

Just jag turen med henne igår ni ja du haha!
Vi åkte vid 4 och sen så lyste en lampa och vi som nötter tänkte inte på det utan vi körde till Johanssons järn och bygg och när jag kliver ut ryker de , och ja ni bilen den kokade!
Vi stod där ett tag , sen skulle vi vända hemåt kom några meter sen hände de igen mätaren reste sig med full fart. Sen kom hennes bror och vi fick ta hans bil och körde bakom han , sen byte vi bil hos Tove och vi kom i väg! :D
Sen vart de Pizza i Leksand , och Tove lärde sig en ny sak hon lärde sig att rycka i kryckan haha!
Så vart en sväng på OK plattan haha , vad då vi kommer inte alls från Rättvik som står på OK plattan haha xD

Nej nu ska jag leta vidare på en jobbcoach arbetsförmedlingen imorgon klockan 9 på morgonen då !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar