lördag 4 december 2010

hmm what should I do

Ännu en lördag , men den här lördagen ska bli lugn!
Ligger i sängen och funderar på vad ska man göra till Ny år vet att jag vill vara med tjejgänget , men vi vet inte vad man ska göra , blir väl säkert middag och sånt... Och så klart att FESTA!
Förr ny år så var jag med Richard hos han och bara tog de lugnt drack inte en droppe och vi var ute och gick och bara myste!
Men i år så ska man se till att festa , och sen blir de ju juldagen men jag funderar över är riktigt sugen att dra till Hedemora och festa med Emma! Men vet inte om man de var då vi ska ha lilla julafton hos mormor i så fall blir de väl att man hamnar på Bowlingen som vanligt..
Nej nu får jag se till att kom upp ur sängen ska nog städa lite tror jag damma av och damsuga blir de nog!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar