torsdag 2 december 2010

kan man kanske ha sån tur

att man börjar bli frisk och att rösten kommer tbx , man kan ju alltid hoppas att de är så!:)
Mötet på arbetsförmedlingen idag gick super, fick beröm av mina intyg jag hade och sen så tro de eller ej jag ska kanske läsa omvårdnad i vår i ett år så de hoppas jag på , skulle vara skönt att man får en riktigt utbildning , har ju gått gymnasiet på barn och fritid , men nu blir man ju inte barnskötare eller nått efter BF utan den utbildningen ger bara lite olika grunder för att kunna läsa vidare så nu blir de att man ska bli undersköterska som lilla syrran läser till just nu..
Haha kom på en sak jag hinner få två utbildningar innan syrran hinner bli undersköterska , tänk när jag ha min sista termin alltså nästa höst så är de en termin kvar för henne haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar